Stravování - SOU Nové Strašecí

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Další informace

Stravování - výběr z menu, odhlášení jídla, provozní řád


Objednání, výběr z menu a zrušení jídla můžete provést zde.

Obecný provozní řád školní jídelny při SOU Nové Strašecí

Školní stravování se řídí vyhláškou č. 107/2005 Sb. o školním stravování v aktuálním znění a zákonem č. 561/2004 Sb. (školský zákon)  v aktuálním znění

Informace pro strávníky

Podmínky přihlašování a odhlašování stravy


     Nezletilého žáka ke stravování přihlásí rodiče podáním přihlášky ke stravování, zletilý žák se přihlašuje sám. Přihlášku ke stravování obdrží při informační schůzce nebo na vyžádání u vedoucí školního stravování. Podpisem přihlášky je dán souhlas s podmínkami řádu školní jídelny. Pokud žák ukončí stravování v jídelně SOU, oznámí tuto skutečnost u vedoucí školního stravování.   
     Podmínkou výdeje stravy je předložení identifikačního čipu. Noví žáci a zaměstnanci obdrží čip na začátku školního roku. Objednání (odhlášení stravy) probíhá samoobslužně pomocí elektronického terminálu, který je volně umístěn před jídelnou SOU, osobně u vedoucí školního stravování, telefonicky a přes portál stravování na webových stránkách školy.
    Objednání (odhlášení stravy) musí být provedeno nejdéle do 13,00 hodin předchozího dne. Objednat lze ze dvou různých jídel. Při náhlém onemocnění nebo z jiných důvodů nepřítomnosti žáka lze vyzvednout oběd první den nepřítomnosti, na další dny musí být strava odhlášena. V době prázdnin (jarní, podzimní,…) a ředitelského volna je žákům strava odhlašována automaticky.



Platby stravného a čipu

Školní jídelna je vybavena bezstravenkovým systémem. Strávníci používají stravovací čip, který je nutno zakoupit.

ČIP  Kč 125,-  Tento čip zůstává majetkem žáka. Slouží k odběru stravy ve školní jídelně SOU,  k otevírání dveří v hlavní budově školy a šaten pro žáky. Při ztrátě nebo poškození čipu žákem je nutno zakoupit čip nový.


Stravné je možno platit:   1. hotově (žáci donesou zálohu)
                                           2. inkasem u České spořitelny
                                           3. bezhotovostní platební styk (žáci donesou zálohu)

    Rodiče nebo zletilí žáci hradí stravné ve výši finančního normativu na potraviny dle vyhlášky č. 107/2005 Sb. o školním stravování, ve znění vyhlášky č. 107/2008 Sb.

   V případě zvýšení cen stravného budou rodiče nebo zletilí žáci informování alespoň jeden měsíc předem.



Platbu  za stravné a ubytování je možno provádět následujícím způsobem:
****************************************************************


1.   hotově do pokladny SOU

     V tomto případě je žák povinen 1. září uhradit zálohu, která se mu vyúčtuje
     v červnu následujícího roku, nebo při přerušení či ukončení studia. Po ukončení každého
     měsíce bude vystavena faktura za skutečně odebranou stravu, ubytování a žák donese  
     peníze v hotovosti.

 - záloha na stravné  pro školní rok                                                                                                                                       
     Dojíždějící žáci                                                                                             Kč  1.000,-                                                                          
     Ubytovaní žáci                                                                                              Kč  1.500,-
   -  záloha na ubytování                                                                                     Kč  1.000,-    
Žáci, kteří jsou ubytováni, donesou zálohu v celkové částce                        Kč  2.500,-
Žáci, kteří dojíždějí, donesou zálohu v částce                                                Kč  1.000,-


2.   inkasem u České spořitelny     
     U České spořitelny máme zřízen sběrný účet a platby si inkasujeme sami z Vašich    
     účtů na základě souhlasu k inkasu (nutný účet u České spořitelny!) Platby jsou z účtů
     inkasovány dle skutečnosti k 20. dni následujícího měsíce.
     Nejsou-li v určený den peníze na účtu, donese žák platbu hotově.
     Při této variantě platby není povinná záloha.
    ***********************************************************************

3.   bezhotovostní platební styk

Rodiče nebo zletilí žáci na základě faktur, které žáci obdrží po ukončení každého měsíce, zasílají platby dle skutečnosti sami na náš účet  8130221/0100   KB Rakovník. Jako variabilní symbol uvádějte číslo vystaveného dokladu pro platbu. Rodiče nebo zletilí žáci, kteří budou platit tímto způsobem, jsou povinni donést 1. září uvedenou zálohu. Vybraná záloha se žákovi vyúčtuje v červnu následujícího roku, nebo při přerušení či ukončení studia.
   
-    záloha na stravné pro školní rok

     Dojíždějící žáci                                                                                              Kč  1.000,-
     Ubytovaní žáci                                                                                               Kč  1.500,-
-     záloha na ubytování                                                                                     Kč  1.000,-  

Žáci, kteří jsou ubytováni, donesou zálohu v celkové částce                         Kč  2.500,-
Žáci, kteří  dojíždějí,  donesou zálohu v částce                                               Kč  1.000,-
************************************************************************


Prosíme rodiče nebo zletilé žáky, aby veškerým platbám věnovali pozornost a měli určené částky připraveny při nástupu žáka do školy.




Ceník stravného pro žáky (stanovené normativy)

Snídaně                                          11,-                                
Svačina                                          12,-                                 
Oběd                                              30,-                                 
Večeře                                            24,-


                               
Organizace školního stravování


    Organizace výdeje stravy je zabezpečena vhodnou úpravou rozvrhů nástupu jednotlivých tříd na svačinu a oběd. Pedagogický dozor v jídelně SOU organizují zástupci ředitele školy dle sestaveného rozpisu na celý školní rok. Dozory v jídelně jsou zajištěny pedagogy, kteří zodpovídají za pořádek na jídelně v době výdaje, dbají o bezpečnost stravujících se žáků.


    Veškeré připomínky týkající se provozu kuchyně školního stravování řeší vedoucí školní jídelny, případně ředitel školy.



Tento provozní řád nabývá účinnosti 1. ledna 2017.

Provozní řád je vyvěšen na dostupném místě stravovacího zařízení.

V Novém Strašecí dne 15.12. 2016






                                                                                                       Ing. Bc. Jan
Nechutný
                                                                                                               ředitel SOU
  

 

webmaster: reditel@souzns.cz
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky